Wednesday, February 11, 2009

chicken pox!!!!

oh my god~~~~

Aku disahkan menghidap (betulake ayat ni) sejenis demam yang menakutkan di usia aku yang sebegini...iaitu cpox.hurmmm...aku rasa bukan salah aku o salah mak aku bila aku tak kena masa kecik.Sebenarnya aku dah kena mase kecik dulu....cume tak kuat.Dr la cakap semalam.Secara tidak langsung aku dapat MC selama seminggu.Huhu semalam aku g ppum.kawan aku huda temankan..tq huda!!! sebenarnya ku tak tau nak ckp pe.kalau la aku still tak pg lagi mungkin akan jauh melarat kan??

Sebenarnya, sepanjang mase menunggu tuh.aku tension.adala betekak ngan iz dalam mesej...yela aku rasa macam tak bersemangat je...tak da la.aku paling takut bukan pe.keje banyakla...itu ini...study lagi..cemana? Tapi nasib baik huda menghiburkan aku sepanjang menunggu tuh.yela..dia dah la rabun.tak pakai spek lak tu...tp nampak je mamat tu ensem o tak..huhu

adala sorang mamat neh..di pakai singlet je.jumpa kawan dia yang eksiden.huhu huda kata ' aku tak leh tengok ar mamat neh.poyo giler...' lalu pecah muka dia.mase menunggu tu..macam2 ragam manusia aku tengok..ada satu famili tu...siap ada CDI lagi.polis la ni kan?? ntah pasal gaduh2 kot.aku pun tak dengar sangat even dorang duk sebelah aku.huhu malas la..pastu ada sorang mamat neh..hensem.okla...dia jalan sorang.mata aku ngan huda...kelip2..( ching...ching...bunyiknye..) huhu

tetibe ada nama budak pompuan ni kena panggil.berkerusi roda..dia kelihatan mengurut dahinya..bersama seorang lagi budak pompuan yang aku rasa tu kawan dia and sambil kerusi nya di tolak oleh seorang lelaki.lelaki?? iye...lelaki..ha!! lelaki eh?? lelaki tu...macam familiar je...ooooo.....

ooooo....tidakkkkkk!!! pemuda yang ensem pada pemikiran kami tadi.itu adalah teman lelaki kepada gadis yang diatas kerusi roda tuh.puas huda berfikiran positif menyatakn tu bukan pakwe dia..tapi bila dah pujuk..urut bahu tu..amenda??? lu pk la sendiri...

aku kembali risau akan diri aku ( aiceh...)

Yang paling penting sekali aku ada modul.Modul tu tuk sem 4 selama 2 minggu..dengan muka yang tak cun ni.nak pg buat aku lagi tak besemangat.yang peliknya aku tak kena demam yang teruk sepanjang kewujudan cpox ni.dr pun plik...tapi aku da demam panas sangat da hari tuh....

tak pe..dr dah bagi ubat.dr tu ensem tau..nampak macam caring.huhu dah kawin kot.coz nampak berusia.tapi still ensem..~~~

aku diberi ubat
!.demam
2.tahan gatal
3.ubat macam bedak sejuk

aku ingat nak letak pic muka aku yang ada bedak sejuk neh.huhu tapi next time la ye..kamera jauh nak g amik.huhu

Tapi tulla...
ada gak aku pk..y sekarang???
hurm....
dugaan tuh..bersabar2...
Relax la ecah.jangan pk sangat...kalau pk pasal cun ke tak..itu ini.nanti jd lagi teruk.relax je...huhu ( tulla cara aku tenteramkan diri aku yang kachaw ni) . coz otak akan bertindak ape yang kita pkkan.semoga bejaya!!! ecah boleh!!! semoga aku cepat sembuh..amin....

1 comment:

  1. nk wat camne...dh nk kene time nie..sabo je la...hehe..anyway..smg cepat sembuh...rajen2 mkn ubat..jgn maen hujan tau slagi xsembuh...=]

    ReplyDelete