Sunday, February 8, 2009

roses gurl + roses week 2


rose ni tok korang...
kita kembali......

hurm
dipendekkan citer...
sampaila aku kat blok pensyarah...first sekali kitaorg bg bunga kat En Rahim...En Rahim neh lect yg ajar aku mase sem 1 ngan 3..dalam kategori 'purba'( jgn tiru perkataan ini).aiceh.....mase dapat bunga tuh..excited btl dia..'eh,ada bunga sekali....' (kata en rahim dgn terujanya...) coz untuk lecturer kelas aku bagi pakej bunga ngan cookies.pastuh...nak bagi en hashim.urm...lecturer ni plak ajar kitaorg subjek law.hurm...nampaknye hari ni ( hari penghantaran bunga) dia tak da...pg ke penang katanya...huhu so juz letak atas meja je la....tapi mana bilik dia??? takpe...dengan yakin.aku cakap kat kawan aku...

'kita hantar kat cik farah dlu....'

cik farah ni....lecturer muda...
ajar ktorg sem ni untuk subjek pool and recreational water.subject ni agak menakotkan.
Berdasarkan panduan yang diberikan oleh huda...
ketua kelas kitaorg yang menyatakan bilik cik farah di tingkat paling atas.....lalu..

dengan riang dan gumbira kami berdua mendaki anak tangga sambil bergelak ketawa( tak tau mengarut pasal pe)

hurm...
dah sampai da tingkat paling atas neh...
siap nak ckp ngan cik farah lagi
'cik farah,cookies sket.upah naik tangga'

tapi.....

bila dah sampai depan pintu 'bilik dia'
kat papan kenytaan tu tulis
'i've move to 1st floor'
tidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak.....
haha!!!
okla kot....kitaorg pun positif lagi...
penat kot.tu yg pindah tu....
turun tangga sampai la bwh sekali....
carikla....
sekali baru aku tersedar.
weh,
ni G floor.bilik cik farah 1st floor...
so naik la tangga lagi....
haha!!! memang sadis la.
aku dah tak tahan gelak dah...
da wat muka badut pun.
carik kat 1st floor...
tak da pun....
nak tanya cik rahim..semangat neh.sekali!! aduh!! banyak plak lect kat situ...tak jadi ...lari pth balik ke tangga.dalam kekalutan tuh.ada la mamat ensem la kot neh.ngah turun tangga.dia pun mcm pelik je.muka dia ada ekspressi kesian sket.yela kitaorng ke hulu ke hilir ngan bunga.haha sekali da giv up...
'huda...kamu la anta....'

tulla jawapan yg kuar dari mulut kami.....
huhu
n korang nak tau? bilik cik farah...
bukan kat 1st floor.
tp G floor...kat area bilik budak opto..
la....patutla tak jumpa...



No comments:

Post a Comment