Wednesday, February 4, 2009

i need tajuk for my proposal~~~~~

aku masih pening.
tajuk tok proposal.
aku nak wat tajuk pe ek???
unda food??
air??
water??
vector??
o
osha??
hurm...
encik izwan kate wat yang kamu minat.
aku minat vetor ngan food ngan osha.
korang mesti tak faham kan???
ni kira markah tok final exam.
subjek ni tak da exam paper...
tapi ada presentation....
huuuu....
so kitaorang diwajibkan tok amik isu2 yang berkaitan ngan envi yang sedang hangat+meletop macam pisang gorng panas...
huhu

kalau vector plak.macam pasal demam tuh...dari nyamuk ape...
macam tu la.
faham sendirila aku tak treti nak terang.
semalam cik izwan dah bagi contoh.
aku baru nak buat yang tu...
hurm.....
nak wat pasal denggi.
yele..
kajang kan popular....
huhu aku pun salah sorang mangsa denggi.
ramai wat kat area pj.
hurm.....
food???
pasal hawker.
akan aku pertimbangkan....
semoga saye berjaye!!!!
hari jumaat ni kena submit tajuk....
memang nampak senang.
yela..tajuk...
tapi kalau salah pilih tajuk.
susahla.
coz tak leh nak kembangkan sesuatu isu tuh...
agak serius disini.


yang pening lagi....
en izwan asik reject je tajuk.
tapi bukan aku la...
huhu
tak pasti ape dia nak.
nampaknya ini adalah petunjuk untuk aku selalu bersua dengan dia...
hikhik...

No comments:

Post a Comment