Monday, February 9, 2009

tq iz!!! ^_^

tq iz!!
huhu walaupun sehari dah berlalu...tapi aku still rasa terharu..huhu
hari ahad tuh aku mengalami demam yang sangat panas.kira dalam bahasa melayu sedapnye...dikenali sebagai " demam panas". kalau ikutkan aku sehat walafiat je....tapi tulla...budak kurang antibodi kan?? macam ni la jadinye....

hari ahad tu..aku kuar ngan kawan aku.adala pg jalan jap...di bawah terik matahari plak tuh...
mencabar gak perjalanan kitaorg.pegi naik ktm...tak dapat duduk...pstuh balik penat2 tu pun tak dapat duduk.oh ya!!! aku g ngan kawan aku...jijah...sampai la petang...
bila dah sampai kolej.letihnye...amatla letih...
sampai pengsan aku kat bawah kipas kat ruang tamu tu...( kolej aku seperti apartment) kira tension gak la hari ni...
macam2...

sekali lepas smayang asar tu..
trus tido!!!
aiyak...malam tu dah panas da...
huhu menangis gak la...(huhu)
sekali ada mesej (tut...tut....bunyiknye..)
mesej dari iz.iz tu....ehem2...faham2 la ye...
dia tau aku demam.jijah rasnya bagitau...
ada ke nak anta aku g klinik?
aku bukan kat kajang...tapi kat kolej.
malam plak tuh...
aku pun tolak...
"takpe2...sya ok.."
dia pun bukan kat umah.kat kolej ( uniten) wat keje group..bz la dia.tak nak kacau.so aku juz makan paracethamol ( betul ke aku eja? macam salah je...)
bgn pagi...lagi teruk!!!! sejuknye saye......
sekali dia mesej aku dlam kul 9 gitula.tanye ok ke tak..
secara ringkas nye dia ckp 'siap2..kt g klinik.ajak jijah'
bayangkan dia dari kajang...datang jemput aku g klinik.serba salah rasanye....puas dah tolak.tapi dari dia banyak tanye..pg je la...( aku takut jumpa dr).

so..
saye rasa sangat terharu..tq iz!! kitaorg gaduh mase tuh.tapi dia still take care of me...sedihla.aku ni bukan baik sangat.selalu sangat sakitkan hati dia..moody la...cepat terasa la...aiyak.setakat ni..dia la yang tahan ngan aku.seboleh2nye dia nak jadi yang terbaik.aku je tak reti bersyukur...mase dia amik kat kolej aku hari tu..( isnin/thaipusam) malam tu dia tido kul 5 stengah siapkan keje dia.bgn kul 9 pastu trus hantar aku.muka macam tak sehat dah...risau je tengok..nampak dia urut2 kepala.sian btl..

tq iz!!! luv u sangaaaaat banyak!!! ^_^

si jijah?
dia buat aku rasa besalah..haha dia jeles tengok aku ngan iz.
jijah!!! relax la...ko jumpa lagi baik punya~~~~ ok?? huhu

P/s: sorila gambar aku mase demam tak chantek tok dilihat.huhu

No comments:

Post a Comment