Friday, February 20, 2009

kualiti n kuantiti???

Aku tak tau ah...ntah.Aku rasa banyak semacam je aku post kan dalam sehari tuh.Giler ah...yela dah nama pun blog kan?? Kira banyak gak la nak citer.Ada yang aku baca blog orang neh.Ada yang meluah perasaan sume..ada yang bincang topik serius.Aku rasa aku punya plak ntah pape je...macam blog ntah...huhu kalau nak bincang isu serius.Aku memerlukan sedikit rujukan.huhu aku cuba untuk wat sesuatu yang bermanfaat.haha..menulis mungkin.tapi aku tak leh berhenti dari bercerita,kadang2 nak je bagitau semua benda...tapi...lagi la ntah pape jadiknye...aku rasa nak menulis sesuatu yang berkualiti dari yang banyak kuantitinye.tapi tulla..kalau ikutkan tak salah pun.
Ni hak aku..pedulik aku la...
kualiti..kuantiti..
kualiti...kuantiti...

wawawawa...

aku rasa lapar...tapi hari dah malam.
lapar..
lapar..
lapar..

1 comment:

  1. hye there..
    pls visit us 2 good secondhand stuff...
    u'll lyk it.
    just click us okeh..

    :)

    http://misslassy.blogspot.com/

    ReplyDelete