Friday, February 13, 2009

emosi tidak setabil....

hurm.....
masih dalam mood bercuti...
( diberi mc oleh dr )
boring btl duk bilik...
modul yang wajib aku pg tuh...
aku kena postpone.
tumpang ngan induk...tu lebih better dari extend next sem...
tapi tarikh dia...
14 n 15 mac...
sedihnye saye...
itukan hari jadi aku...tak pe la....wat to do....

tadi bukak friendster....sedihnye saye.....
aku tak tau la ape yang sedih sangat....korang rasa wajib ke aku rasa sedih hu???
ke aku yang sedang sakit ni mempunyai emosi yang tidak stabil???
mengakibatkan aku menjadi lebih sensitif?
atau lebih dikenali sebagai 'cepat terasa'....ntahla.....
pape je la......

aku nak tanya....
kalau korang nampak gambar kawan ko...yang duk berhampiran ngan umah ko...gambar tu...dorang kuar sesame...
terasa tak???
nape aku terasa hu???
ada kejelesan disitu...
tulla...aku selalu menyesal buat satu benda.macam ni....kalau aku tak bukak fs tadi...mesti emosi aku ok je....
bukan ape....
terfikir la nape dorang tak ajak aku...rumah bukan jauh.kalau btlla dorang nak kuar hujung minggu...aku boleh balik....
kuar jap ngan dorang....
entahla....
kalau kuar ngan dorang pun..aku bukan enjoy mana pun...
same je....tak da beza.....aku selalu mainkan mp3 mase kuar ngan dorang.kelihatan kejam disitu.
tapi tulla...rasa macam "better aku lepak umah"

aku tak kesah kalau dorang kuar ke ape...
tapi at least ajak la kan....
manis sikit....
ntah.malasla nak pk..
buat terasa hati je....
manusia memang macam tu....lantakla...
peringatan kepada korang....
jangan la buat kawan korang macam tuh ya...
kelak dia akan terasa hati....
aku ni pun bukan kawan yang baik....
tapi at least try tok jaga hati org...
tapi tulla....bukan senang nak jaga hati org...kadang2 kita sibuk jaga hati org,
tapi hati diri sendiri tak terjaga....kadang2 tak kisah pun terluka.

nasib baik ada aji....
aji mesej aku mase aku tetengok pic tuh.semangat dia positifkan aku.....
dia kata 'jgn sedih2..nanti cpox ko lagi teruk jadinye..'
betulla tu kan? kalau emosi tak stabil akan pengaruhi kesihatan kita...
aji!! tq!! akan ku pegang kata- kata ko tuh!!
pasal dorang tu.... lantak la...nak ajak ke tak.tak heran la.malas nak pk.coz dorang memang mcm tuh...

sekali ngah sedih2...
aji kata..jgn tengok lame2 pic tuh.
aku ni yang blur salah interpret mesej tuh....aku kata 'ni bukan pic lame..ni pic baru la..ape la ko neh'
sekali...huhu rupe2 nye jangan tengok pic tu lame2.bukan pic tu lame o tak.hakhak...

apela ecah....
ko neh....
relax la....ramai lagi kawan....
kira dorang tu kawan ko gak....
kawan....bukan sahabat....
ingat tuh....
tak pe la....
biar la dorang tu....
manusia ni macam2 ragam2....
positif-positif!!!

^_^

No comments:

Post a Comment