Wednesday, February 4, 2009

hari rabu yang agak tensen

kalau nak ikutkan..aku paling suka hari rabu dalam setiap minggu...yy?? sebab hari rabu kelas aku sangat sikit.juz ada 2 lab pastu sambung tido kat umah..o kolej la kan?? huhu tapi tu semua rabu yang dolu-dolu..huh.tak rabu hari ni!! tensen gilerrrrr....kalau nak ikutkan kira normal la kan.student tansen2 neh...

huuuuuu.......~~~ hari ni..ada test.test yang amat2 'disukai' oleh rakan-rakan seperjuangan ku...huhu untuk subject tuan haji pozi( lecturer aku) kalau ikutkan subjek dia neh..memang senang la...( bila baca nama subjek la) nak tau ape??? huh...health promotion n education.senang kan subjek dia??n

memula aku ingat juz macam edar2 pamplet sume la...cemana nak wat promosi ke....TAPI!!!!

mungkin aku sorang je rasa macam tuh...uhuk2....
sekali note lecturer aku neh...punya panjang beb!!!
semua kena hafal!!!
aiyak....
n malam tadi mula la keje manghafal neh...
aku paling benci menghafal.
coz aku ada masalah gelabah bila dapat "ketas exam"...
huuuuu~~~~~

semalam tengok kawan2 aku..
macam2 gaya ada....
haha
sorila tak sempat nak tangkap pic mase ngah study...
huhu
semua macam blur je..
dah tu test bukan pagi....
tapi da lewat petang da...
aku tak ready untuk itu!!!

huhu

tapi alhamdulillah...
saat aku tulis blog aku neh
aku baru je habis test..
okla...
no komen la...
pape je la...
halal~~~~~

huhu
k semoga aku dapat result best..
tuan haji!!!!
bantulah saye!!!

No comments:

Post a Comment