Friday, February 13, 2009

dugaanMu...

alkisah pagi tadi...
aku duk kolej...duk bilik sesorang...
pastuh aku call orang yang pasal modul aku tuh...
bla...bla...bla... setel ar sume...
bulan 3 ni tumpang induk....

pagi tadi ngah duk temenung tuh...dapat mesej dari kawan aku...faraha..
dia kata pendrive aku rosak.hurm...aku wat muka relax je...
kitaorang kena hantar keje b4 kol 12 hari ni..jam menunjukkan kul 10 setengah gitula...
kalau lambat..tolak 5 markah...
ntah...tak da perasaan je..
hurm...sekali kawna aku huda balik.dia kata...pendrive rosak..
dia balik semata2 nak amik copy keje aku je...
dia naik bus...
naik bus adala setengah jam...
amik aku pun ya tuh...5 menet je...
terasa bersalah plak...
hurm...pastu
dipendekkan citer...
keje aku tuh bejaya dihantar b4 kul 12.tapi bilik cik izwan dah kunci..so dorang letak luar je la,...
hurmmm
korang rasa cik izwan akan tolak tak markah aku tuh???
aku rasa...ntah...nak tolak..tolak ar...
tapi banyak tuh
tapi aku akan tegakkan keadilan!!! bila aku dah sehat nanti....
haha

relax la...dugaan2....
huhu
dugaan dihari jumaat....

No comments:

Post a Comment